.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عملیات روانی علیه احمدی نژاد،نه کردان
فرمان جنگ روانی صادر شده است و فرماندهان جنگ از مدت ها قبل در قرار گاه عملیاتی موسوم به اصول گرایان تحول خواه ، مستقر شده، با درایت دوربین های دوربرد رسانه ای ، منطقه عملیاتی دولت نهم را هدف قرار داده اند...

/یادداشتی از هادی خدادادي / فرمان جنگ روانی صادر شده است و فرماندهان جنگ از مدت ها قبل در قرار گاه عملیاتی موسوم به اصول گرایان تحول خواه ، مستقر شده، با درایت دوربین های دوربرد رسانه ای ، منطقه عملیاتی دولت نهم را هدف قرار داده اند.

اينان با شناسایی های اطلاعاتی، سلسله عملیات زنجیره ایی را تدراک دیده ، در اندیشه فتح گام به گام خاکریز های آن ،به طراحی سقوط سنگر هایی به نام وزارتخانه ها و غیره پرداخته اند.

فرمانده هان جنگ رواني صبورانه به انتظار نشسته اند تا با شکسته شدن مقاومت ها ،مرگ دولت نهم را جشن بگیرند ،تا تولدشان شکل بگیرد !

جنگ افزار های این جنگ رواني، نرم افزار هایی به نام رسانه ها هستند که در قالب سایت های اینترنتی وبرخی از نشریات ،به طور خاموش مواضع و استحکامات دولت نهم را بمباران مي کنند.

آتش تهیه این عملیات بر عهده تعداد خاصی از نمایندگان است که بعد از جابه جایی های هیئت رئیسه در مجلس نهم از تشکل مطلوب تری نیز بهره مند شده اند.

مهمات مورد نیاز این چتر آتش ،از برخی سایت های مخالف دولت و نیز سایت های ضد انقلابی خارج از کشور تامین می شود .

جنگ روانی که بعضا به برجک زدن ها هم اشتهار یافته در عرصه خودی ها ،بدون تردید یک عملیات « باخت – باخت» است.( البته چنین درکی در طراحان آن وجود ندارد!)

جالب است گفته شود درست زمانی که آتش حملات همه جانبه این جنگ کمی فرو کش می کند، ستاد های فرماندهی با تزریق خبرهای جعلی ،ذائقه بیمار جنگ افروزان روانی را تحریک کرده تا تمام بلند گوها فریاد بر آورند که «جنگ تمام نشده است .»

در این جنگ روانی ،رسانه ها ی مخالف دولت با شلیک گلوله های خبری ، با یک تیر چند نشان می زنند و علاوه بر صید سوژه های ظاهری ،افکار عمومی را نیز شکار می کنند.

در فرایند این منش صیادانه ، به هدف بزرگتری هم نایل می شوند که آن اعتماد زدایی در مردم نسبت به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد است. این امر ،دقیقا یکی از عملیات هاي پیش از انتخابات است !

تک تیراندازان حرفه ای -که تفنگ های دوربین دار به دست گرفته و در قله ها و ارتفاعات بلند ، مشرفانه کمین می کنند و از غفلت ها ، نهایت بهره برداری را به عمل می آورند- روز به روز بر تعداد قربانیان خود می افزایند و ازاین بابت در غرور پیروزی های آسان به سر می برند !

دراین فرصت اهم عملکرد این قرارگاه عملیاتی را مرور می کنیم تا معلوم شود که این افشاگری ، یک توهم است و یا اینکه واقعیتی تلخ است که متاسفانه هم لاف دوستی می زنند وهم شمشیر را از رو می بندند !

1- طرح مسئله موهوم ومبهم تحت عنوان طرح بی کفایتی رئیس جمهور!

2- ارسال نامه ای به رهبری معظم انقلاب مبنی بر عدم اجرای مصوبات مجلس توسط رئیس جمهور !

3- راه اندازی سایت های سیاسی به انگیزه تخطۀ خبری کابینه نهم

4- طرح استیضاح وزیر آموزش وپرورش

5- طرح استعفا ویا عزل رئیس سازمان گردشگری ، میراث فرهنگی وصنایع دستی

6- طرح استیضاح همزمان سه وزیر کابینه که البته باستیضاح آقایان کردان و اسکندری اکتفا شده است.

واما درخصوص آخرین عملیات روانی که با موضوع مدرک جعلی کردان وبا هدف وارد کردن ضربه به مواضع عملیاتی رئیس جمهور انجام گرفته ، فقط به عنوان مشتی نمونه خروار باید گفت که در فرصتی محدود تاکنون بیش از هزاران گلوله خبری توسط سایت های داخلی و سایت های ضد انقلاب ، مواضع رئیس جمهور گلوله باران شده است !

این عملیات روانی که اتفاقا خیلی پرهزینه وبا تامین نرخ های مالی سایت های معامله گر همراه است.(سایت هایی که عملا به تولید کننده اخبار مورد نیاز سایت ها ونیزشبکه های ماهواره ای ضد انقلاب وبیگانگان در خارج از کشور تبدیل شده اند.) شرم آور اینکه بخشی ازاین سایتها ، پیشنهاد معامله چرب تر به قربانیان این جنگ روانی نیز داده اند که به شدت رد شده است!

نکته بسیار مهم این عملیات روانی ، قدرت بالای همراه کردن سایر نمایندگان مجلس با تهدید وتطمیح وتزویر ویا حداقل به سکوت کشاندن همراهان همیشگی دولت است!

آنچه که بسیار مهم است ، اینکه کردان همان گونه اولین قربانی نبوده ، یقینا آخرین آنها هم نخواهد بود . طبعا دولت باید از هم اکنون منتظر شکارهای بعدی باشد!

به هرحال باید با تاسف تمام گفت که : هر گل که بیشتر به چمن می دهد صفا /گلچین روزگار امانش نمی دهد.

در پایان توجه شما را به رهنمود های مقام معظم رهبری دراین باره جلب می کنم تا دریک مسیر روشن بتوانیم هویت این رفتارها را شناسایی و علت ها را کشف کنیم. رهبری معظم انقلاب ، ضمن مخالفت تضعیف بی انصافانه دولت نهم را ناشایست دانسته و تعبیر فرمودند که هنوز خیلی زود است که وارد چنین فضایی شویم.

امیدواریم که قاطبه نمایندگان مجلس به رسالت تاریخی خود عمل کرده وناخواسته درمسیر طغیان نسبت به دولت نهم نیفتند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.